Które ubezpieczenie roweru jest najlepsze?

Motocykle o pojemności 600 CC Cena

Nie ulega wątpliwości, że motocykle o pojemności 600 CC są chętnie wybierane. Jednak zanim zdecydujesz się na konkretny motocykl, powinieneś zrobić trochę badań. Nie ma potrzeby, aby zadowolić się pierwszym motocyklem, który widzisz; gwiazdy mogą się wyrównać i znajdziesz lepszą ofertę. Zawsze lepiej jest się rozejrzeć i porównać ceny niż podejmować pochopne decyzje. Wtedy będziesz mieć pewność, że kupisz motocykl odpowiedni do swoich potrzeb.

Kawasaki Versys 650

Kawasaki Versys 650 to motocykl typu dual sport o pojemności 600 cm3, który stanowi doskonałe połączenie mocy i wszechstronności. Jego dynamiczny silnik typu parallel twin sprawia, że jest idealny do jazdy miejskiej, ale oferuje również wystarczającą moc do długich podróży. Średnica 83 mm i skok 60 mm w połączeniu ze stopniem sprężania 10,8:1 sprawiają, że jest to idealny motocykl dla kierowców, którzy chcą mieć nieco więcej mocy niż może zapewnić przeciętny motocykl dojeżdżający do pracy. Motocykl może się również pochwalić szeroką, jednoczęściową kierownicą, która zapewnia kierowcy i pasażerowi neutralną pozycję i zapewnia dźwignię podczas pokonywania zakrętów.

Kawasaki Versys 650 występuje również w jaskrawym, cukierkowym kolorze limonkowej zieleni i posiada reflektory LED. Motocykl wyposażony jest w kolorowy wyświetlacz TFT, regulowaną przednią szybę i 21-litrowy zbiornik paliwa. Dostępny jest w modelach standardowym i LT, a jego wyposażenie obejmuje kontrolę trakcji, łączność ze smartfonem, pełnokolorowy ekran dotykowy TFT oraz osłony dłoni.

Kawasaki Versys 650 dzieli silnik z Ninja 650 i Z650. Jego dwucylindrowy silnik rozwija moc 65 KM przy 8500 obr/min i 61 Nm szczytowego momentu obrotowego przy 7000 obr/min. Chociaż nie czuje się tak ostro jak konkurencja, to jednak oferuje inspirujące prowadzenie i komfort na dłuższą metę. Motocykl ten można kupić u każdego autoryzowanego dealera Kawasaki.

Kawasaki Ninja ZX-6R

Jeśli chcesz kupić nowe Kawasaki, możesz rozważyć model ZX-6R. Ten motocykl o pojemności 600 cm3 z serii Ninja posiada niektóre z tych samych cech, co więksi bracia. Jego wysoko osadzona sekcja tylna jest uzupełniona przez 180-sekcyjną gumę. Posiada również quickshifter do zmiany biegów i system oświetlenia full-LED. Można też kupić wersję 2022 w kolorystyce Graphene Steel Gray i Metallic Diablo Black. Ponadto posiada tylny monoshock oraz podwójne tarcze z przodu i jeden wirnik hamulcowy z tyłu.

Chociaż Kawasaki ZX-6R znajduje się w przedziale cenowym 600 cm3, to nadal jest jednym z najbardziej przystępnych motocykli w swojej klasie. ZX-6R posiada ten sam silnik co jego poprzednik, ale został on zaktualizowany, aby spełnić normy emisji Euro 4. Firma twierdzi również, że nowy silnik zapewnia lepszą kontrolę podczas ruchu stop-go i wyprzedzania, a także ma niższe przełożenie końcowe. Oznacza to, że ZX-6R jest bardziej responsywny przy niższych obrotach i ma świetny stosunek jakości do ceny.

Kawasaki Ninja ZX-6R ma dużą przyczepność, z czerwoną linią 16,000rpm. Ładnie pokonuje zakręty, ale bez amortyzatora skrętu, za to jego zawieszenie jest bardziej miękkie niż większości motocykli. To sprawia, że jest bardziej komfortowe do pchania przez wyboiste zakręty, ale wymaga pewnych regulacji twardości, aby poprawić jego wydajność. Mimo to, ZX-6R jest świetnym motocyklem ulicznym, a jakość jazdy jest doskonała.

Yamaha YZF-R6

YZF-R6 to sportowy, dedykowany motocykl sub-1000 CC od Yamahy. Posiada rzędowy, czterocylindrowy silnik o pojemności 599 cm3, spełniający normy Euro 4, który wytwarza 116 KM przy 14 500 obr/min i 105 Nm momentu obrotowego przy 10 500 obr/min. Model 2017 to nowy wygląd tego motocykla z podwójnymi światłami LED, większym ekranem i poprawą aerodynamiki. Yamaha YZF-R6 od kilku lat jest jednym z najlepiej sprzedających się motocykli o pojemności sub-1000 cm3.

Cena YZF-R6 600cc powinna być w Indiach poniżej Rs 15 lakh. Jest to wyczynowy motocykl klasy średniej ze sprzęgłem poślizgowym. Właściciele w Wielkiej Brytanii zgłaszali przebiegi na poziomie 15-20 km/l. YZF-R1 jest również lżejszy i mniejszy od R6, ale ma większy moment obrotowy w średnim zakresie obrotów.

YZF-R6 posiada chłodzony cieczą, czterosuwowy silnik DOHC, który posiada wtrysk paliwa. Gaźniki to Mikuni CVRD37s. Stosunek otworu do skoku silnika wynosi 65,5 x 44,5 mm. Stopień sprężania wynosi 12,4 lb/cc. YZF-R6 ma silnik o pojemności 600 cm3 i równoległą 4-cylindrową konstrukcję. Posiada również filtr powietrza z suchym elementem.

YZF-R6 powróci do Stanów Zjednoczonych na rok modelowy 2022. Tylko w Europie R6 będzie sprzedawany jako motocykl torowy. Ten limitowany motocykl wyścigowy z silnikiem inline-four o pojemności 600 cm3 będzie miał MSRP 18 399 dolarów – prawie 6 200 dolarów więcej niż model 2020. Będzie to świetny motocykl do jazdy na torach.

Honda CBR600RR

Nowa Honda CBR600RR z 2009 roku waży 16 funtów mniej niż model z 2008 roku. Firmie udało się to dzięki zmniejszeniu liczby części składowych i stworzeniu lekkiej, organicznej struktury. Podwozie nowego motocykla jest również o 12,5 funta lżejsze od poprzedniego 600RR. Jest to ogromna korzyść, ponieważ dzięki temu motocykl może być znacznie lżejszy od swojego poprzednika. Podwozie wyposażono również w wyświetlacz TFT ułatwiający przeglądanie informacji o pojeździe.

Honda CBR600RR napędzana jest chłodzonym cieczą czterocylindrowym silnikiem PGM-DFSI o pojemności 599 cm3. Silnik ten jest w stanie wytworzyć 119 koni mechanicznych przy 14000 obr/min i 64 Nm momentu obrotowego przy 11500 obr/min. Jego 6-biegowa skrzynia biegów pozwala na dostarczenie maksymalnej mocy na tylne koło. Jego wysokość siedzenia wynosi 820 mm, a opony mierzą 120/70 ZR17 lub 180/55. Wyposażony jest w dwustopniowe siedzenie i posiada tarczowy hamulec przedni oraz tarczowy hamulec tylny.

Honda CBR600RR będzie dostępna w dwóch poziomach wykończenia. Jej cena wyniesie 11 899 dolarów za wersję bez ABS i 12 899 dolarów za wersję z ABS. Oczekuje się również, że pojawi się w dwóch schematach kolorystycznych, Grand Prix Red Tricolor i White, choć ta druga opcja jest najbardziej popularna. Jak na razie nie ma słowa na temat tego, kiedy motocykl będzie dostępny w Indiach. Plotki głoszą, że nie trafi on poza Japonię, więc jest mało prawdopodobne, aby trafił do Europy lub Indii.

Suzuki GSX-R600

Suzuki GSX-R600 to sportowy motocykl klasy premium napędzany silnikiem o pojemności 599 CC. Charakteryzuje się sportowym prowadzeniem i sześciostopniową skrzynią biegów, dzięki czemu ma krótszy zasięg. Posiada również wysokie przełożenie pierwszego biegu, które pozwala na solidny start i wyjście z zakrętu. Jego niska waga i lekka rama sprawiają, że jest łatwy w prowadzeniu i obsłudze, nawet przy dużych prędkościach. Motocykl jest również objęty 12-miesięczną gwarancją bez limitu kilometrów.

GSX-R600 to imponujący motocykl. GSX-R600 to jedna z najszybszych 600-tek w historii i obecnie. Większe wymiary motocykla pozwalają na dobre pokrycie i konsekwentne przyspieszenie przy wyższych prędkościach, co jest bardzo ważne, gdy jeździsz na superbike’u. Rozmiar motocykla ułatwia śledzenie wolniejszych zawodników, co jest świetne, jeśli jesteś wysoki i sprawny. Ma też lepsze hamulce i zawieszenie.

GSX-R600 jest łatwy w prowadzeniu. Dzięki silnikowi o pojemności 600 cm3 Suzuki GSX-R600 rozpędza się od 0 do 60 mph w nieco ponad pięć sekund. Silnik jest gładki i spokojny, nawet po osiągnięciu 6000 obr/min. Jego wysokie przełożenia są idealne do szybkiej jazdy. Nie ma żadnych wibracji ani hałasu z silnika, co jest dodatkowym atutem.

Triumph Daytona 675

Daytona 675 to sportowy motocykl firmy Triumph, oferujący dobry przebieg 20 kmpl. Jednak ta liczba będzie się zmieniać w zależności od warunków drogowych i ruchu. Na przykład, jeśli jeździsz motocyklem po torze, zobaczysz gwałtowny spadek przebiegu. Aby tego uniknąć, zalecamy notowanie przebiegu i odpowiednie dostosowanie.

Daytona 675R ma wiele cech, które sprawiają, że jazda na niej jest przyjemnością. Zawieszenie motocykla jest regulowane i jest on wyposażony w programowaną kontrolkę obrotów. Triumph Daytona 675 ma okres międzyobsługowy wynoszący dziesięć tysięcy kilometrów. Motocykl jest dostępny z możliwością wyboru schematów malowania. Kosztuje od 11 999 do 13 999 dolarów w zależności od modelu.

Silnik motocykla to sześciocylindrowy, chłodzony cieczą, 12-zaworowy silnik DOHC z podwójnymi wtryskiwaczami na cylinder. Motocykl produkuje 128 koni mechanicznych i 74 nm momentu obrotowego. Wtrysk paliwa jest standardem we wszystkich modelach Daytona. Motocykl posiada również filtr paliwa o wysokim przepływie. Silnik może obsłużyć do 6 litrów paliwa. Jego pompa paliwowa jest standardem i posiada cyfrowy wyświetlacz. Filtr paliwa motocykla znajduje się w środku.

Daytona 675 nie jest motocyklem idealnym, ale daje dużo radości z jazdy. Nadal daje wiele radości z jazdy i świetnie czuje się na torze. Zawieszenie jest zardzewiałe, ale daje radę z bardziej nowoczesnymi 600-tkami. Hamulce nie były na najwyższym poziomie, ale nowe hamulce EBC pomogły. Brakuje quickshiftera, ale motocykl nadal jest w stanie poradzić sobie na torze.

Podobne tematy

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wiadomości związane
Warsztat rowerowy w pobliżu mnie
Czytaj Dalej

Warsztat rowerowy w pobliżu mnie

Niezależnie od tego, czy masz przebitą oponę, czy potrzebujesz nowej kierownicy, w pobliżu Ciebie znajduje się warsztat rowerowy.…
Napisy rowerowe na Instagram
Czytaj Dalej

Napisy rowerowe na Instagram

Jeśli lubisz jeździć na rowerze i jesteś zainteresowany umieszczaniem napisów rowerowych na Instagramie, masz szczęście. Istnieje tak wiele…